Thursday, December 1, 2016

Welcome December

December... already? Wasn't it just summer? Anyway, this December, I have decided to embrace the month and all that it comes with. I have decided to not complain so much about the snow (well, today, it was a lot of rain but you can get my point). I have decided to limit my end of semester stress. I have decided to do my Christmas shopping early so that I may actually enjoy the pre-holiday time. I have decided to take a few moments and count my blessings. I have decided that I will care less about what the holidays SHOULD be like and enjoy what actually happens. A tall order? Maybe... but I will work on it.

Happy December! xox







3 comments:

  1. Så dejligt et billede , matcher årstiden.
    Vi er to der omfavner december, hvis altså der kommer sne fremfor blæst og regn ;-) - 1. dec. var blæst og regn her i det vestlige DK.
    Vi omfavner sammen

    ReplyDelete
  2. Her har vi været forskånet for regn og jeg ser frem til at vi måske får en smule sne inden jul. :-D Jeg nyder december, selvom jeg ikke synes at have så meet tid som jeg kunne ønske mig. Og det til trods for at jeg har fået købt alle julegaverne. :-D

    ReplyDelete