Friday, February 23, 2018

10 Random Facts Friday

1. I must be the only person in the world who cannot ever get earphones to fit their ears. Maybe my ear canals are deformed?

2. As per random fact #1, I actually wear a hat in the winter.. not to keep my head warm... but to keep my earphones in my ears!!!

3. Whenever I go to parent/teacher interviews, I always assume that the teacher is much, much older than me... and much more serious. Oh yeah... I am also a teacher ;)

4. I have an addiction to black licorice covered chocolate and I don't care!

5. In my head, I am 27 years old. A 27 year old with some wrinkles and grey hair... but still 27 years old ;)

6. Considering I am not a big fan of royal families, I find it kind of odd that I seem to know a lot of trivia about them.... even the royal families of Belgium, Netherlands and Jordan. Hmmm....???

7. I kind of like going to doctors because I get to read every trashy magazine since 1998.

8. I can never find a pair of jeans that fit properly... sigh! My lower half is as deformed as my ear canals ;)

9. I can never get through the book "Love You Forever" without losing it. I dare you to try ;)

10. Yesterday, Oliver handed me a bag of marbles... for the next time I lose mine ;) True story ;)


Happy weekend to you all xox


My bag of replacement marbles ;)





2 comments:

  1. 1. Det deler du med andre, blandt andet mig ;-)
    2. Jeg benytter tørklæde, har glemt at stikke en hue til mig selv. Tror snart jeg køber de der store hørerbøffer mange går rundt med.
    3. Godt det er et overstået kapitel, især med hensyn til adlderen ;-)
    4. Bare saltsmagen er der så har jeg det som du.
    5. Så er jeg lidt ældre, mine kollegaer var så søde i går, talte om jeg fyldte 29,5 år (hihi) min søn fylder 33 den 30. juli og min datter fyldte 30 år i mandags. (bonus pigerne ældste fylder 40 år til augsut, og mellemste fylder 37 år til oktober) - Jeg føler heller ikke jeg er så "gammel" som det jeg blev i går (59 år)
    6. Hm.. Her må jeg melde pas, altså med kendskabet, hvorimod jeg foretrækker kongen/dronningen fremfor en præsident.
    7. Hm... Så længe venter jeg ikke på at komme ind ;-)
    8. Jeg har det som du, altså jeg kan heller ikke finde jeans med rette pasform. Al det elastin gør de strammer omkring læg men falder ned for oven, trods maven er meget stor (somme tider tror jeg at jeg er falsk gravid) ;-)
    9. Den har jeg aldrig læst, og med din melding så tror jeg at jeg undlader at begynde på den.
    10. Det er sand kærlighed

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha! It is nice to know that my random facts are like yours as well! Happy birthday again, you 29,5 year old ;) xox

      Delete